من سفارش دادم داره میرسه دلیجان با گارانتی ۷تومن،ست سرویسشم داشت۱۲تومن از پیج مرتضی اشرفی
من رفتم تهران تو خیابون بهار، خیلی از مغازه ها رو گشتم. اکثرا کیدیلو زیاد بود ولی خب فروشنده ها هم میگفتن کیدیلو همش چینیه و از امارات وارد میشه.
تا اینکه یه کالسکه ترکی quard comfy پیدا کردم. هم خوشگل بود هم کریر داشت باخودش. هم برند خارجی بود هم قیمتش خوب بود.
اینو خریدم یه صندلی ماشین گرفتم اونو مونته خریدم چون استفاده ش بیشتره باید برند خیلی بهتری میگرفتم، هم قیمت کالسکه شد.
من کیکابو گرفتم خیلی راضیم کیفیتش از دور داد میزنه😁
من کیدیلو ۵۳۵ گرفتم
کیفیتش ک عاالیه
ولی قیمتش الان زیاد شده
دلیجان هم جدیدا چیزای جالبی میزنه
من مادرکر خریدم خیلی خوبه
من اینو خریدم ۱۶۸۰۰
گرکو دوستم داره خیلیییی خوبه اونم اگر دست دو تمیز پیدا شه خوبه نوش ۴۰ به بالاس
من کیدیلو تمیز دست دو گیر بیارم میگیرم اگر پیدا نشه بنیتا دلیجان
من کیدیلو گرفتم ۲۰ تومن
من کیدیلو گرفتم ولی هنوز استفاده نکردم
من دلیجان خریدم خیلییی راضی بودم
والا همون دلیجان رو من کالسکه با کریرش و ساک ستشو گرفتم ۲۵ تومن ولی خب ارزونترم داشت اونا جنسشون ضعیف تر بود مخصوصا روکشی که روشون کار شده بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.