سرویس کالسکه چه مارکی خوبه؟؟؟

۵ پاسخ

من کیدیلو گرفتم ، خارجیه
چقدر میخوای هزینه کنی اگه زیر ۱۰ تومن اصلا به خارجی ها نگاه نکن یا جایی برو که خارجی نداشته باشه وگر نه خرید واست خیلی سخت میشه ، اگه بالا ۱۰ ملیون هزینه میکنی یه راست برو خارجی ببین

من چیکو گرفتم با روروئک و همه چی ۹ تومن

کیدیلو هم خارجیه هم خوش قیمته
من ۹ تومن خریدم

کیدیلو و ببکو

اگه زیاد استفاده داری خارجی بخر اگه نه فقط میخای تو سیسمونی باشه دلیجان بخر

سوال های مرتبط

مامان مامان نی نی مامان مامان نی نی ۷ ماهگی
مامان فاطمه کوچولو🎀 مامان فاطمه کوچولو🎀 ۱ ماهگی
مامان شازده پسر 😍 مامان شازده پسر 😍 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان کیامهر مامان کیامهر هفته سی‌وسوم بارداری
مامان نیهان🩷🎀 مامان نیهان🩷🎀 ۳ ماهگی