۱۴ پاسخ

کالسکه تک کیدیلو مدل d900. بیست و سه میلیون

توشهرمون فقط دلیجان و کیدیلو گیر میومد
دیگه منم کیدیلو گرفتم ۱۴تومن
صندلی ماشین و کریر هم از ابجیم میگیرم

من کالسکه و کریر و ساکش با هم بود 45 تومن

دلیجان محکمه و تنوع هم داره ولی خب نسبت به کیدیلو سنگین تره و کیدیلو خیلی روان تره مثلا پیچیدن باهاش خیلی راحتتره
من کریر نمیخواستم و فکر نمیکنم زیاد کالسکه استفاده کنم اینه که یه مدل متوسط از کیدیلو گرفتم که به نظرم از بهترین مدل دلیجان راحتتره قیمتشم ۱۴ و خورده ای بود

من 9 گرفتم

من اصلا بیرون نمیرم نرمال اگه باشه هم با ماشین
دیگه با بچه اصلا فک نکنم ک برم
ولی گفتم بخرم یه مغازه توی قم سفارش دادم شهریور ماه
واقعا نمیدونم مارکش چیه ست کالسکه و کریر و کیف هست
شهریور خریدمش ۳ تومن
الان نمیدونم چنده

چون بچه ۶-۷ ماه کریر استفاده میکنه من کریر دلیجان گرفتم مدل هیرو فکر‌میکنم‌حدود ۳/۶۰۰ اینا
صندلی ماشینم دلیجان مدل الیت گرفتم‌ حدود ۹ تومن
ولی‌چون کالسکه خیلی مصرفش بیشتره و‌استحکامش مهمه مایلر خریدم ۲۴ تومن

من کیدیلو دی ۹۰۰ گرفتم با کریر ایرانی شد ۲۵ تومن

هنوز نگرفتم ولی رفتم مدلاشونو دیدم
اسکلت دلیجان خیلی پوک بود مشخصه با یه ضربه کوچیک خم میشه یا میشکنه
فروشنده هم گفت تحمل وزن اسکلت دلیجان پایینه
برندای خوب هم ۲۰ به بالا
۱۰۰ تومنم داشتن🤦🏻‍♀️

من دست دو گرفتم از دوستم

من سرویس نگرفتم، جدا گرفتم
کالسکه مونته ۳۴ بود، ۲۸ قیمت قدیم داد
صندلی ماشین مونته ۴۴ بود، ۳۶ قیمت قدیم داد
کریر هم نمیخوام بگیرم چون صندلی ماشینم از صفر تا ۱۲ سال ساپورت میکنه

من دیدم خیلی گرونه نخریدم از دوستم گرفتم

یه کالسکه ۱۰میلیچن 🥺😳😳

دلیجان برند خوبی هست ؟؟!
من کامل نمیخوام بگیرم فقط کریر و صندلی ماشین و ساکش رو می‌خوام ولی هنوز نرفتم برای خرید هیچ سر رشته ای هم ندارم

سوال های مرتبط

مامان کیامهر مامان کیامهر هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان محمد مهدی مامان محمد مهدی ۴ ماهگی
مامان لِـــنا👧🏻🌼✨ مامان لِـــنا👧🏻🌼✨ ۷ ماهگی
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان صبرا🎀🐰 مامان صبرا🎀🐰 ۸ ماهگی
مامان نیلا 👼🏻 مامان نیلا 👼🏻 هفته سی‌ویکم بارداری