۵ پاسخ

من مایلر خریدم، کیفیتش ک بنظر میرسه خیلی خوب و محکم باشه، تعریفشو زیاد شنیدم

کریر بگیری بچه کوچیک اصلن استفاده نمیشه بعدش به دست پابیفته توش نمی مونه الکی پولت هدردادی

دلیجان هم قیمتش عالیه هم جنسش خوبه کلی هم مدل داره

مارک دلیجان گرفتم واقعا خوب بود

کالسکه کیدیلو گرفتم کریر نگرفتم

سوال های مرتبط