خانوما چه کالسکه چه مارکی خوبه ؟؟
#پوشک بارداری

۴ پاسخ

من ببکو خریدم خیلی خوبه روی هر سطحی راحت حرکت میکنه چون کمک فنر داره فقط خیلی بزرگه

ما دلیجان داریم برای بچه خواهرم ۴ ساله استفاده میکنیم مشکلی نداره

کیدیلو

کیدیلو

سوال های مرتبط

مامان مامان نی نی مامان مامان نی نی ۷ ماهگی
مامان محمد مهدی مامان محمد مهدی ۴ ماهگی
مامان فاطمه کوچولو🎀 مامان فاطمه کوچولو🎀 ۱ ماهگی
مامان کیامهر مامان کیامهر هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان سلین🍓 مامان سلین🍓 هفته بیست‌وپنجم بارداری
بابای کوروش بابای کوروش هفته سی‌وپنجم بارداری