خانوما کالسکه چه مارکی خوبه؟

۵ پاسخ

من کیدیلو گرفتم

من کیدیلو گرفتم

من دلیجان گرفتن قیمت مناسبه

همین دلیجان ایرانی خودمون هم خیلی خوبه بخدا ، من واسه بچه اولم ست دلیجان خریدم ، همین که دسته کالسکه رو به مادر میشه خیلی گزینه خوبیه . کلا من ازش راضی ام ، اینقدر سالمه که واسه این نی نی هم میتونم ازش استفاده کنم

قیمت‌مناسب کیدیلو خوبه

سوال های مرتبط

مامان محمد مهدی مامان محمد مهدی ۴ ماهگی
مامان فاطمه کوچولو🎀 مامان فاطمه کوچولو🎀 ۱ ماهگی
مامان کیامهر مامان کیامهر هفته سی‌وسوم بارداری
مامان گل پسر😍👼 مامان گل پسر😍👼 هفته بیست‌وهشتم بارداری