مامانای گل کالسکه چه مارکی خوبه 🤗

۱۰ پاسخ

کیدیلو خوبه

من ک کیدیلو گرفتم

کیدیلو

عزیزم از من به شما نصیحت که اگه میخوای کالسکه بخری اصلا دنبال مارک خاصی و زیبایی نکرد حتما کالسکه ای بگیر که سبک باشه کاملا جمع بشه و قابل حمل باشه که بتونی همیشه حتی مسافرت هم ازش استفاده کنی وگرنه کالسکه های شکیل کارایی نداره و هزینه اضافه هست

من خودم دلیجان مسافرتی خریدم بیشتر برای وقتایی که ضروریه با پیاده برم یا مسافرت

من از چند سیسمونی پرسیدم گفتم بائو بائو از کیدیلو خیلی بهتره ولی کیدیلو معروف شد یهو چون وارداتش زیاد شد

من کیدیلو گرفتم به نظرم هم کیفیت خوبه هم کم جا میگیره . قیمتش هم خوبه

کیدیلو عالیه

اگر با دوام و به صرفه و قیمت مناسب میخوای دلیجان خوبه
اگه دنبال مارک هستی و با فامیلا چشم هم چشمی داری دیگه اون بحثش جداست😂😂
تجربه من بود

مایلر و کیدیلو

سوال های مرتبط

مامان مامان نی نی مامان مامان نی نی ۷ ماهگی
مامان محمد مهدی مامان محمد مهدی ۴ ماهگی
مامان کیامهر مامان کیامهر هفته سی‌وسوم بارداری
مامان نیهان🩷🎀 مامان نیهان🩷🎀 ۳ ماهگی