۱۵ پاسخ

کریر واقعا اذییت کنندست حملش کاربرد نداره. ولی دیگه سلیقه ای هست

منم ایرانی میخرم کریر چون خیلی استفاده نمیشه ولی دوستم ندارم بچه که تازه دنیا اومده رو بغل بگیرم بیارم خونه خیلی میترسم همش میگم یهو نیوفته بچه از دست کسی 🥲

ما هم ایرانی گرفتیم برند دلیجان. خوبه سبکه. بعدم نهایتش تا ۶-۷ ماه استفاده میشه دیگه.

دلیجان

منم کریر و ایرانی دلیجان مدل هیرو خریدم چون ۶ماه همش استفاده میشه

مم دلیجان‌گرفتم براپسرم برااین یکی پسرمم تمیز‌مونده استفاده میکنم فقط کالسکه میخرم براش

منم کالسکه کیدیلو۵۳۵خریدم ،کریر برند دلیجان مدل هیرو خریدم دوتاشم کامل مشکیه باهم ست شدن

کریر دلیجان مدل هیرو پلاس خیلی شیکه و صندلی ماشینم میشه

عزیزم سلام یه جا دیدم‌نوشته بودید قرص پردنیزولون رو استفاده میکردید امروز دکتر من داده چون تهوع داشتم داده شما کم کم قعطش کردید مشکلی ایجا نکرد براتون بعد قعطش ؟

مبارک باشه، من کلا کالسکه و کریر نخریدم مال دختر خواهرم هست که خیلی خیلی کم استفاده شده اونو برمیدارم برا دخترم. خوب کردی کریر کاربردش کمه برند ایرانی بخر شنیدم دلیجان خوبه

کالسکه رو اگه اینترنتی خریدین و راضی هستین میشه سایت شو بدین

نهر فایده نداره

منم کریر ایرانی خریدم
ازین دلیجان اینا
او موقع ی تومن شد الان قطعا بعد از ۷ ۸ ماه مطمئنا گرونتره
ولی کالسکه و کیف رو برند خوب خریدو

کریر برند دلیجان خیلی خوبه

کریر دلیجان مدل هیرو خیلی شیک و قشنگه کیفیتشم عالیه
منم کالسکه رو کیدیلو d900 گرفتم با این کریر ست شده

سوال های مرتبط

مامان سید کوچولو💙 مامان سید کوچولو💙 ۴ ماهگی
مامان نیهان🩷🎀 مامان نیهان🩷🎀 ۳ ماهگی