۱۵ پاسخ

میشه مدلشو بگی

هرچی اهمیت به حرفابدی بدتره عزیزم فکر خودتوبچت باش کم بخر خوب بخر

هر دو عالیه ان.
فکر خودتو مشغول نکن.
بعدشم نباید مارک همه وسایل یکی باشه که

مبارکه ایشالا
و منی ک بابام توان خرید اقلام ضروری هم نداره...شوهرمم ک کارگر...
کاش میتونستم چندتیک برم بخرم ذوفشوکنم😭😭

بی خیال بابا
تو این گرونی

کیدیلو فوق العادس
یعنی واقعا مارک خوبیه همه وسایلش

چند گرفتی گلم ؟

عزیزم چند گرفتی؟

نه خوبه کالسکه رو چند خریدی

نه کی دقت میکنه خدایی به این چیزا ، معمولا دوتاش به صورت همزمان استفاده نمیشه.

خب رنگاش فرق میکنه
تو‌که زحمت کشیدی خریدی حداقل رنگشو یجور میخریدی

ن عزیزم تا اون موقع ک بهای از کالسکه ایتفاده کنی کریر کاملا غیر قابل استفاده میشه قبل اونم بچه کوچیکه خیلی نمیتونی تو کالیکه بزاریش کسی ب مارکا توجه نمیکنه

واااییی چقد ضایعععععع😑ایشششش
دختر چه ضایع یودنی خیلیم قشنگن مبارک باشه❤️💕

نه عزیزم

اینم کریرش

تصویر

سوال های مرتبط

مامان سید کوچولو💙 مامان سید کوچولو💙 ۴ ماهگی
مامان نیهان🩷🎀 مامان نیهان🩷🎀 ۳ ماهگی
مامان مهرسا سادات مامان مهرسا سادات هفته سی‌وششم بارداری