۵ پاسخ

من میخام بخرم دیدم تو مغازه ولی بخاطر اینکه جنسیت مشخص نیس دست نگه داشتم فروشنده میگف دلیجان خیلی خوبه

برو سایت دلیجان،بنظرم مسافرتیش خوبه

من پارسال واسه دختر اولم گرفتم
چون تو سیسمونی بوده نمیدونم قیمتش چند بود ولی واقعا واسه منی که بچه‌هام شیر به شیرن عصای دسته

من مدلش یادم نیست چون دم دست نیست ولی خیلی خوبه منکه راضی‌ام

من تازه خریدم خیلی کیوته🥺

سوال های مرتبط

مامان آهو خانوم مامان آهو خانوم هفته سی‌وهشتم بارداری