سلام کالسکه دلیجان مدل بنیتا خوبه؟

۴ پاسخ

اره خوبه منم از همین خریدم

کالسکه رو مسافرتی و با کیفیت بگیر اگر میتونی خارجی بخر که هم راحت باشه و مطمئن هم جمع شو راحت و سریع داشته باشه هم جمع و جور باشه

سنگینه تو صندوق عقبم جا نمیشه

من داشتم بد نیست ولی خب پشیمون شدم کاش همون موقع یه چیز جمع و جور و راحت می‌خریدم

سوال های مرتبط

مامان آهو خانوم مامان آهو خانوم هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان هیراد👶🐣 مامان هیراد👶🐣 ۶ ماهگی
مامان پناه🎀 مامان پناه🎀 هفته سی‌وهفتم بارداری