۳ پاسخ

من بنیتا خریدم هنوز حاملم دیگه نمیدونم خوبه یا نه... ولی رو به دو طرفم میشد.... جمعم میشد ولی خیلی کوچیک نمیشد... پشت پژو راحت جا شد

خوب و جمع و جوره من خاستم بگیرم گفتن ک رو ب مادر نمیشه دیگه نگرفتم

من دلیجان مدل چیکو گرفتم سرویس کاملشو
روروئکشم هست البته .این عکسرو از گوکل برداشتم😅

تصویر

سوال های مرتبط

مامان آهو خانوم مامان آهو خانوم هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان اَبرا 🎀☁️ مامان اَبرا 🎀☁️ هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان مهرسا 🤩 مامان مهرسا 🤩 هفته سی‌وسوم بارداری