کالسکه دلیجان مدل یوفو کسی خریده؟راضی هستید؟

۳ پاسخ

یوفو نخری بهتره خیلی قدیمی شده و بزرگ و جاگیره اصلا قشنگ نیس
من هیرو گرفتم خیلی شیکه کریر هم روش نصب میشه راحت هم جمع میشه

ایرانی نخر هم خیلی سنگین هم جاگیر و دوامی ندارن یکم هزینه کن شده دست دوم ولی خارجی بخر

من اینو گرفتم

تصویر

سوال های مرتبط

مامان آهو خانوم مامان آهو خانوم هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان دختر قشنگم🥹💕 مامان دختر قشنگم🥹💕 هفته بیست‌وهشتم بارداری