خانوما کالسکه دلیجان مدل روما کسی داشته؟خوب بوده؟

تصویر
۵ پاسخ

نمیدونم مارکش چیه شب برات میفرستم ولی خیلی راضی بودم عالی بود

بنظرم‌ دلیجان ضعیفه. مارکای خیلی بهتری هم هست. اگه خیلی از کالسکه استفاده میکنی سعی کن یه چیز محکمتر بخری

من خریدم برای دخترم عالی شکلش که همینه

دلیجان فوق العاده اسکلت ضعیفی داره هزینه ای که میخوای بکنی رو واسه یه محصول خوب بکن

من خریدم ولی استفاده نکردم هنوز

سوال های مرتبط

مامان آهو خانوم مامان آهو خانوم هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان panah مامان panah هفته بیست‌ونهم بارداری