سلام کسی صندلی خودرو کودک مدل دلیجان داشته ؟

۷ پاسخ

من دوتاشم دلیجان خریدم عکسشم تو تاپینگ هسن

من قصد دارم بگیرم ولی میگن امنیت نداره
ولی بنظرم چرت و پرت میگن
چون صندلی ماشین همه یه کارایی دارن

سلام عزیزم من خریدم برا دخترم خیلی خیلی راضی بودم

خوبشو بگیر من گرفتم تا دو سه سال استفاده کردم ولی مدل خوابیده داشته باشه واسه من نیمه خوابیده بود

من واس بچه اولم گرفتم دلیجان مدل الیت نیو واس سه تایی بچه هام استفاده کردم عالی بود

سلام اره من گرفتم خیلیم خوبه و کاربردی

سلام عزیزم بگیر خوبه هم خواهرم گرفته راضی بود من هم برای کوچولوم تازه خریدم👶🏼❤️

سوال های مرتبط

مامان آهو خانوم مامان آهو خانوم هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان مهرسا 🤩 مامان مهرسا 🤩 هفته سی‌وسوم بارداری