اگر شیب دار میشه از بدو تولده عزیزم
اون بالشچه ها بعدا در میاد
وقتی بزرگ تر شد
عالیه عالی منم دارم از نوزادی تا ۶ سالگی قابل استفادس
اره عزیزم من پسرم از۶ ماهگی ک مینشست داخلش میذاشتمش هنوزم۲ سالشه راحت میشینه داخلش
عزیزم بچه خواهر من تا۶سالگی توش نشست این گارده خودش کلی خوب بود براش
از نوزادی گذاشتش عالی بود
هنوز نو هست مرتبم میشستنش
من خودم بی بی لند گرفتم اما چون گارد نداشت از چهارماه به بعد گذاشتیمش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.