عزیزم اسپرینگ نگیر اصلا
میخای تا ۲۰ هزیته کنی حتما کیدیلو بگیر فرقشون خیلی زیادع
بعدشم اینا خوب جمع نمیشن و فضای زیادی اشغال میکنن کیدیلو خریدم من عالیه عالی
بنظر من كم جا بودن كالسكه خيلي مهمه اينكه راحت جمع شه و حمل و نقلش اسون باشه
من شبیه این دیدم اصلا خوب جمع نمیشن خیلی مشکله توی ماشین گذاشتن شون خیلی جا میگیرن من کیدیلو گرفتم خیلی راضی هستم به نظرم اول حضوری برو ببین اگه از همه چیش راضی بودی سفارش بده
یه نگاه به کیدیلو دی ۹۰۰ بنداز
من عاشقشم.. شاید پسندیدی
من ازین مدل چهارسال پیش واسه پسرم مارک اکسس axes رو گرفتم عااالیه بیشتر از هفت هشت بار فقط سفر بردم
تا وقتی نوزاد بود کریرش رو وصل میکردم
از وقتی بزرگ شد از کریکات استفاده کردم
کریرش هم خوش سایز بود من تا یکسالگی پسرم تو ماشین استفاده کردم
منم خریدم چند روز پیش۲۴تومن کریر و کیف هم داره.به راحتی وصل میشن و جدا میشن اگ بچه توش خوابید پیاده شدنی میتونی جدا کنی و بچه رو با کیسه ببری داخل.در کل خوشگله من کیدلو میخواستم ک گرون بود یکم ب این بسنده کردم😅
به نظر میزسه تاشو نباشه درسته؟
به نظر من تاشو بگیری بهتره
عزیزم نمیخام دخالت بکنم ولی بنظر من ۳۰ تومن هزینه ی زیادی برا کالسکه
چون اکثرا با ماشین میریم اینور اونور زیاد استفاده نمیشه در حد ۵.۶ تومن هزینه کنی هم همون کارایی رو داره
چقد گرون! سایت اسپرینگ همین مدل رو گذاشته ۱۶-۱۷ تومن
سلام عزیزم من خریدم استفاده نکردم هنوز ولی ب نظرم خیلی خوبه مخصوصا برا نوزادو اینکه خیلی شیکه
فقط مشکلی که داره خیلی بزرگه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.