خانوما کسی ازین کالسکه خریده؟ راضیه؟ چند قیمت خریدین؟

تصویر
۹ پاسخ

عزیزم کیدیلو خیلی مدل داره و قیمت های مختلف ولی در کل برند خوبیه کیفیتش بالاست اصلا قابل قیاس با ایرانیا نیست حتما بگیر ، من کالسکه و صندلی ماشین رو کیدیلو برداشتم ، این نمیدونم کدوم مدلشه مدل خوب زیاد داره در کل

من خریدم ۱۴میلیون

من دقیقا همینو گرفتم ۱۳ تومن

اگ از این مسافرتی هاس یا به اصطلاح هواپیمایی هس ک راحت جمع میشن خوبه بگیر

این مدلش چیه؟
من z8 کیدیلو خریدم ۱۲۵۰۰

بله یکی از بهترین و کاربردی ترین کالسکه ها کالسکه کیدیلو

من دلیجان گرفتم راضی ام

من کیدیلو گرفتم ولی مدل مسافرتی۵۳۵ کدش ۱ ماه قبل اینا حدودا ۱۰۸۰۰ گرفتم

من دلیجان ست اش رو حریدم ۱۰ تومن

سوال های مرتبط

مامان امید زندگیم💙🩵 مامان امید زندگیم💙🩵 هفته سی‌ام بارداری
مامان شاهان مامان شاهان هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان شاهیار💙 مامان شاهیار💙 ۳ ماهگی
مامان دختر قشنگم🥹💕 مامان دختر قشنگم🥹💕 هفته بیست‌وهشتم بارداری