من اسفند خریدم فریدولین ۸نیم
من هفته پیش گرفتم فریدولین مدلش و نمیدونم ۱۲ نیم شد
مال من داره گوشه خونه خاک میخوره😐
منم خریدم.سه کیلویی.مارکMRS.شش میلیون.بعد زایمان میخوام افتتاح کنم.
من دیروز فریدولین ۲/۵ خریدم هفت و نیم
من بهمن ماه خریدم فریدولین ۶ تومن بود
الانو نمیدونم.لباسا بچه رو باهاش شستم خیلی خوب بود
من یه ماه پیش پرسیدم اکثرا مارک میلاد پیشنهاد میدادن ۷تومنبود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.