۷ پاسخ

من اسفند خریدم فریدولین ۸نیم

من هفته پیش گرفتم فریدولین مدلش و نمیدونم ۱۲ نیم شد

مال من داره گوشه خونه خاک میخوره😐

منم خریدم.سه کیلویی.مارکMRS.شش میلیون.بعد زایمان می‌خوام افتتاح کنم.

من دیروز فریدولین ۲/۵ خریدم هفت و نیم

من بهمن ماه خریدم فریدولین ۶ تومن بود
الانو نمیدونم.لباسا بچه رو باهاش شستم خیلی خوب بود

من یه ماه پیش پرسیدم اکثرا مارک میلاد پیشنهاد میدادن ۷تومن‌بود

سوال های مرتبط

مامان جواد و جانا مامان جواد و جانا هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان عسلچه👼🍯💛 مامان عسلچه👼🍯💛 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان فرزاد وفرناز مامان فرزاد وفرناز ۹ ماهگی