۱۳ پاسخ

من دوسال پیش برا استفاده خودم خریدم عصای دستم بود حقیقت تاالان لباسای سفید و کفش میشستم توش
پسرم به دنیا بیاد لباساشو میشورم
خیلی تمیز می‌کنه
مال من برند فریدولین ۳ کیلویی هستش اونم‌قع خریدم ۲ وخورده ای فک کنم
درکل چیز بدرد بخوریع

سلام عزیزم منم طول سرویکسم پایینه هفته قبل تپی اپنمالی فهمیدم جفتمم پایینه دکتر شیذف و امپول داده شما چیکار کردین میشه منو راهنمایی کنید🥲🙏🏻

من دو سال پیش خریدم برا پسرم ۳/۵ میلاد ولی استفاده خاصی نداشت الان برا دو تاشون اگ استفاده کنم

منم خریدم فریدولین ۴ کیلویی

منم فریدولین خریدم، بنظرم خییلی خوبه واسه لباسای نی نی ک زودبه زودکثیف میشن ودیگ نیازی نیس مثه ماشین ۷کیلویی صبرکنی لباسازیادبشن همونقدرکمم میتونی روشن کنی ولباساشسته بشن..

من جنرال تکنیک دو قلو دارم عزیزم راضی هستم

من فریدولین گرفتم8400

منم تازه گرفتم اطرافیان میگن خیلی استفاده میشه مارک فریدولین ۲.۵ کیلویی
فروشنده گفت قدرت موتور ۲.۵ کیلو با ۳.۵ کیلو یکیه اگر ۲.۵ بخری اصلا خرابی نداره ما هم ۲.۵ کیاو خریدیم

ببین بنظرم چیز چرتی هست من خریدم ولی پشیمونم

من یه تاپیک کامل درموردش گذاشتم
دوست داشتی بخون

من خریدم دستی، فریدولین موتور قوی داره واس شستن ولی آبگیری مزخرف،اگ پولشو داری اتومات بگیر

والا من تازه خریدم واسه سیسمونی ولی هنوز استفاده نکردم
ولی تعریفشونو زیاد شنیدم
۱۱ تومن گرفتم

سوال منم هست🥸

سوال های مرتبط

مامان فرشته کوچولو مامان فرشته کوچولو هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان ریان مامان ریان ۱۰ ماهگی
مامان ارتین. کاران مامان ارتین. کاران هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان جواد و جانا مامان جواد و جانا هفته بیست‌وسوم بارداری