من خریدم فریدولین
من فقط مایع لباس کودک مخصوص میگیرم، ببخشید ولی لباس هایی ک نی نی کثیف میکنه ک باید قبلش اب گرفت کثیفیش بره بعد هم یه سری رنگیا رو نمیشه تو ماشین انداخت به بقیه میگیره ، هر چی هم جمع بشه باهم میریزم تو لباسشویی جدا از لباس های خودمون
من خریدم مارک فریدولین ۳ کیلویی
والا من ک نخریدم بادستم میشورم اولاش احتمالا بعدا هم ک لباس شویی میندازم
والا منم نخريدم لباسشويي من شستشو ي رب داره تا نيم ساعت
اين ميني واش بيشتر اذيت كنندس اب باز كن اب ببند بريز خشكن
تمام اتومات هم من نديدم ولي ميگن هست خب قرار باشه مجددا ي لباسشويي بخرم خب برا خودم هست ديگه ي وسيله جاگير اضافه كنم خونه
بابت ضد عفوني ام من لباسشوييم كلا هميشه تميزه ولي لباسا بچه رو جم ميكنم ي ضد عفوني ميكنم لباسشويي همشو باهم ميشوره
شمام قبل خريدش ي تحقيق كن الكي نخر بعد پشيمون شي
من یه دوقلو مینی خریدم که بعد به کار خودمم بیاد😂
من نخریدم
قصد داشتم بخرم
بعد نا امیدم کردن من لباسشویم از اوناست که دربش از بالا باز میشه تمام اتومات
بعد اولاش با دست میشورم یکسال ب بعدش لباسشویی تمیز میکنم لباساش جدا میندازم . میدم باباش لباساشو بشوره 🤭😂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.