۴ پاسخ

من زنداداشم داره راضیه ولی من خودم نخریدم چون جاشو نداشتم.
ولی در کل کمک حاله خوبه خیلیم تمیز میکنه

کلا خوب نیس من تحقیق کردم میگن با دست بشوری راحتتری مگر اینکه اتومات بگیری

من فریدولین ۴،۵کیلو اتومات خریدم

برند فریدولین خوبه
اگر بتونی از نوع اتوماتیکش هم بخری که چه بهتر

سوال های مرتبط

مامان ⊰❂ 𝐀𝐑𝐘𝐀 ❂⊱ مامان ⊰❂ 𝐀𝐑𝐘𝐀 ❂⊱ ۴ ماهگی
مامان هنا خانم مامان هنا خانم ۴ ماهگی