مامانا مینی واش چه مدلی بگیرم به نظرتون؟

۳ پاسخ

من دوقلوگرفتم

من فریدولین ۳.۵ کیلویی خریدم

هر مدلی که میگیری بنظر من تمام اتوماتیک بگیر
من میخام تمام اتوماتیک بگیرم
اونجوری همش باید بالا سر ماشین باشی

سوال های مرتبط

مامان رنگین کمون💞 مامان رنگین کمون💞 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان گومبولو مامان گومبولو هفته سی‌ونهم بارداری
مامان فرشته کوچولو مامان فرشته کوچولو هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان دخملیم💕🩷🎀🐣 مامان دخملیم💕🩷🎀🐣 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان گل گلی 🌸💗 مامان گل گلی 🌸💗 هفته سی‌وچهارم بارداری