خانوما مینی واش چه مارکی خوبه بگیرم؟

۵ پاسخ

هیچ مارکی انقدر مضخرف ک بعد خرید میگی حیف پول

من جنرال تکنیک گرفتم ولی در کل هر مارکی باشه بنظرم نهایت دو سه بار ذوق داره ادم استفاده میکنه چون دنگ فنگ داره

من فریدولین گرفتم

اصن لکه رو لباس بچه رو پاک نمیکنه بنظرم بدرد نمیخوره

دوقلو فریدولین

سوال های مرتبط

مامان مامان نی نی مامان مامان نی نی ۷ ماهگی
مامان نینی مامان نینی هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان راینا🩷 مامان راینا🩷 ۶ ماهگی
مامان توپولو مامان توپولو هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان سید کوچولو💙 مامان سید کوچولو💙 ۳ ماهگی
مامان گومبولو مامان گومبولو هفته سی‌ونهم بارداری