بگیر خیلی به کار میاد
بنظرم نگیر
من میخواستم بخرم
خیلی سبک سنگین کردم
متوجه شدم کار باهاش خیلی زمان بره و دردسر داره
اتوماتش خوبه که گرونه
دیگه پشیمون شدم نهایت سه چهار ماه با دست میشورم بعدش میندازم ماشین خودمون
من گرفتم ولی نمیدونم به کار میاد یانه
ببین عزیزم من مینی واش دارم خیلی ام خوب میشوره خشک میکنه اینا راضی ام .اما ی مشکلی داره اونم اینه ک هیچ جا این شیلنگش پیدا نمیشه.هی باید با لگن پر کنی خالی کنی
نه نگیر من گرفته بودم فروختم تو دیوار کار باهاش خیلی سخت و طولانی همونو تو دستت تو ظرفشویی بشوری خیلی راحت تره و وقت کمتری ام میبره
من شنیدم خوبه خریدم ولی هنوز استفاده نکردم
من نمیگیرم از یه طرف خونم جا ندارم
از به طرفم مثه قبل کهنه که استفاده نمیشه
مای بی بی هستش دور. ریخته میشه
لباساش هم که زود به زود عوض میشه
مم اختمالا بخرم
من گرفتم به شدت هم راضیم
بگیر.
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.