دوستان نظرتون راجب این برند مینی واش چیه؟؟؟

تصویر
۹ پاسخ

منم نظر دادم بخرم

ابن برندحرف نداره

دقیقا همینه

فعلا جنرال تکنیک و فریدولین و مادرلی زیاد فروش دارن...البته خودم هنوز نگرفتم

من ۸ساله دارمشاخ نگفته خیلی خوبه

مبارکه چقد گرونه
چرا از تی وی سفارش ندادی هم اقساط بود هم میگه ۳و نیم

واسه نینی میخری؟؟؟چنده‌.منم تو فکرشم

عالیه این برند

چند گرفتی؟؟

سوال های مرتبط

مامان مسیح مامان مسیح هفته بیست‌وششم بارداری
مامان آقاپسر👶🏻 مامان آقاپسر👶🏻 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان رنگین کمون💞 مامان رنگین کمون💞 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان مهدیار 💙 مامان مهدیار 💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان گومبولو مامان گومبولو هفته سی‌ونهم بارداری
مامان نی نی💙💓💝 مامان نی نی💙💓💝 هفته بیست‌ونهم بارداری