خانوم هایی که مینی واش استفاده کردین نظرتون چیه ؟

۵ پاسخ

خیلی خوبه من یک ونیم کیلویی گرفتم
هم لباسارو تمیز میکنه هم نیاز نیست یک ساعت با دست بسابی لکه هاش پاک بشه
به نظرم بگیر چون واقعا نوزاد لباس زیاد کثیف میکنه

عالیه من ک راضی بودم

عالیه

من سر قبلی داشتم
ببین بد نیس
چون تند تند کثیف میشه و لازمشونم داری
توام فرصت لباس شستن نداری
لباساشم نمیخوای با بزرگا قاطی کنی
ماشین لباسشویی باید یه عالم لباس جمع شه تا بتونی روشن کنی
خلاصه ک خوبه

من خاستم بگیرم گفتن لباس نوزاد باید با دست شست چون بدنش حساسع از یه سال ب بالا باید مینی واش داشت دیگ نخریدم ...

سوال های مرتبط

مامان گومبولو مامان گومبولو هفته سی‌ونهم بارداری
مامان 🌿🌸فاطمه یاس🌸🌿 مامان 🌿🌸فاطمه یاس🌸🌿 هفته سی‌وسوم بارداری