۴ پاسخ

خیلی خوب و کاربردیه
من هم مامانم داره هم برا من خریده برا لباسای بچه عالیه

اینا جنس بدرد نخورشه
یه دونه تاشو از شیائومی من خریدم قشنگ تو یه لول دیگه اس
این در مقابلش درجه ۳ حساب میشه
پولتو دور نریز اگه میخوای بخری یه چیز خوب بخر
و باور کن مه سه ماه دنبالش بودم و حسابی همه جارو گشتم بابتش

در تحقیقات بنده اصلا کاربردی نیستن مگر اینکه یا دوقلو بخری یا مینی واش خودکار
یه قلو مارک فریدولین هم خوب و کاربردی نیست

منم میخام بدونم

سوال های مرتبط

مامان 🐣🐣🐣 مامان 🐣🐣🐣 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان پرنسس🧚‍♀️ مامان پرنسس🧚‍♀️ هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان بلوط کوچولو مامان بلوط کوچولو هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان مهرسا 🤩 مامان مهرسا 🤩 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان علیسام مامان علیسام ۸ ماهگی