من داشتم شاید یک سال هم استفاده نشد
ولی فکر کنم اگه اوتوماتیک ها باشه بهتره ولی اونا هم جای خودش رو میخواد
من میخرم چون تند تند لباساش کثیف میشه نمیشه ماشین ۸ کیلویی واسه اون روشن کرد دو تیکه لباس
خواهرم خرید استفاده نکرد من ازش خریدم حالا ببینم به درد میخوره
ولی بنظرم لباسای نی نی جدا میشه انداخت بهتره و لباسشویی مخصوص خودشه دیگ
من سر دخترم مامانم هرچی اسرار کرد بخره نخریدم ولی الان میخوام بخرم چون سر دخترم همش با دست میشستم دیگه نمیرسم این دفعه با دست بشورم میخوام بخرم
من بخاطر اینکه تو لباسشویی خودم هر لباسی رو میندازم
مینی واش خریدم که لباس بچه جدا باشه کلا
برای خونه آپارتمانی خوبه
من نمیخرم برای خواهرم خریدیم بلا استفاده موند
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.