من ک خریدم ولی خب هنوز استفاده نکردم درکل فکر میکنم خیلی ب کار میاد بچه لباس زیاد کثیف میکنه و اصلا وقتی نمیمونه برای با دست شستن ازونور اصلاااا نمیتونم با لباسشویی خودمون بشورم حساسم و اینکه ما همش لباسامون خاکی میشه کثیف میشه هی بخوایم لباسشویی صد عفونی کنیمم باز دردسره من یکی دوستام نخریده بود خیلی پشیمون بود
من خریدم چندبارم استفاده کردم البته از مدل تاشو نیست
بزرگتره یکم
بنظرم اگر قراره بخری اتومات بگیر که خودش هم خشک میکنه و هم ورودی و خروجی اب داره
برای من دستی هست خودت باید اب بریزی و خودتم تخلیش کنی موقع خشک کردن هم خودت باید لباسارو بریزی تو سبدش درکل دردسر داره
ولی از لحاظی خوبه بخاطر اینکه لباس بچه جدا شسته میشه و حتی میتونی ضدعفونی یا تو اب و صابون بخوابونی
خیلیا راضین . تازه با خودشونم میبرن هرجا
من نخريدم اصلا نميدونم واقعا چطوريه يسريا راضين يسريا ن
من لباسشويي خودم تايم نيم ساعته داره حالا موندم ميني واش بخرم يا ن
مارک فریدولینش خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.