دخترا ، مینی واش فریدولین خوبه؟؟ کیا دارن؟

۱۳ پاسخ

سلام وقتتون بخیر منم خریدم چرا ابکشیش کف هارو نمی‌بره میشه ی توضیحی بدین چ جوریه

منم فریدولین خریدم

من تمام اتومات دارم خیلی راضیم

من هفته پیش ۴ کیلویی گرفتم ۷تومن

منم گرفتم دوسه ماه پیش۶۲۰۰ ان شالله کاربردی باشه برام و پشیمون نشم

من دارم همین مارکو
جدا از این که مینی واش خیلی برام کاربردی بود این برند بخصوص خیلی عالیه
الان میخوام یکی تازشو برا بچه هم بگیرم
چون قبلی دیگه قدیمی شده

من چند روز پیش خریدم 5500

منم کی پرس جو کردم گفتن بهترین فریدولین هست من قبل اقتصاد گرفتم4500سه کیلوش

منم خریدم فک کمم سه و نیم کیلوعه دوتا فروشنده گفتن پرفروشه و راضی ان

من امروز گرفتم ۵ تومن ، ولی گفت باید خودت لباسو بچلونی

منم تعریفشو شنیدم.تازگیا قیمت گرفتین؟قبل این اوضاع ۵۷۰۰بود

شنیدم میگن خوبه

اره منم فریدولین میگیرم

سوال های مرتبط

مامان گومبولو مامان گومبولو هفته سی‌ونهم بارداری
مامان پناه کوچولو🩰🎀 مامان پناه کوچولو🩰🎀 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان قند عسل💙 مامان قند عسل💙 هفته بیست‌وهشتم بارداری