مینی واش فریدولین سه کیلویی خوبه؟

۱۲ پاسخ

دوبار برا تست خودم لباس انداختم
نمیدونم قلقش دستم نیست
و اینکه من جایی ندارم شلنگ بهش وصل کنم
سخته هی دستی پر کنی باز خالی کنی باز پر کنی

منم خریدم آکبنده هنو

منم خریدم استفاده نکردم هنوز ولی تعریفشو زیاد شنیدم

من خریدم هنوز استفاده نکردم

منم خریدم هنوز استفاده نکردم

منم خریدم هنوز استفاده نکردم

منم خریدم تازگی هنو استفادا نکردم ولی خیلی ازش تعریف میکنن

من اول ۳ کیلویی معمولی گرفتم استفاده نکردم ماه اذر گرفتم۴۴۰۰ پشیمون شدم چون هی باید اب بریزی ابو تخلیه کنی و … کلی زحمت داره
خلاصه رفتم با ۴ کیلویی اتوماتش عوض کردم و راضیم ۲۱ ت خریدم

اره خیلی کاربردیه و واقعا اگه مایع لباسشویی خوب یا ضد لک استفاده کنی بدترین لکای لباس نوزادو میبره. منکه عصای دستمه و تقریبا یک روز درمیون لباسای پسرمو میشورم باهاش

عالیه منم چهار کیلویی شو خریدم

تصویر

قیمتش از چه رنجیه؟

چ‌قیمته؟؟؟.

سوال های مرتبط

مامان یارصاحب الزمان مامان یارصاحب الزمان هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان پناه کوچولو🩰🎀 مامان پناه کوچولو🩰🎀 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان گردو مامان گردو هفته سی‌وششم بارداری
مامان قند عسل💙 مامان قند عسل💙 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان هانا💖 مامان هانا💖 هفته سی‌ودوم بارداری