مامانا کسی مینی واش فریدولین مدل sw35 داره؟ خوبه بگیرم؟

۱ پاسخ

من این مدلی که میگی نمیدونم کدومه. من سر سیسمونی پسرم ۱۲ سال پیش مینی واش دوقلوی فریدولین خریدم. که خیلی راضی بودم. مثل لباسشویی وصل کرده بودم. شیرش رو و شیر تخلیه اش. و تا دو سالگی ایناش مصرف میکردم. بعد جمع کردم. سر پسر قبلی هم در آوردم و استفاده کردم . الانم برای دخترم میخوام استفاده کنم

سوال های مرتبط

مامان گومبولو مامان گومبولو هفته سی‌ونهم بارداری
مامان قند عسل💙 مامان قند عسل💙 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان عسل پسرم👼🏻🩵 مامان عسل پسرم👼🏻🩵 ۱۱ ماهگی