من این مدلی که میگی نمیدونم کدومه. من سر سیسمونی پسرم ۱۲ سال پیش مینی واش دوقلوی فریدولین خریدم. که خیلی راضی بودم. مثل لباسشویی وصل کرده بودم. شیرش رو و شیر تخلیه اش. و تا دو سالگی ایناش مصرف میکردم. بعد جمع کردم. سر پسر قبلی هم در آوردم و استفاده کردم . الانم برای دخترم میخوام استفاده کنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.