خانما مینی واش جنرال تکنیک خوبه یا فریدولین

۶ پاسخ

ما که چندساله از فریدولین استفاده میکنیم خیلی راضی بودیم

فریدولین خوبه اتومات بخر حتما

من جنرال گرفتم راضیم. قیمتش از فریدولین بیشتره ولی می ارزه

من بچه اولم جنرال تکنیک دوقلو داشتم خوب بود ولی الان میخام یک قلو فریدولین بخرم

من فریدولین گرفتم

منم فریدولین چند ساله دارم خیلی عالیه

سوال های مرتبط

مامان گردو مامان گردو هفته سی‌وششم بارداری
مامان پناه کوچولو🩰🎀 مامان پناه کوچولو🩰🎀 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان یارصاحب الزمان مامان یارصاحب الزمان هفته سی‌وپنجم بارداری