ی کیلو ب جایی نمیخورا
من فردولین گرفتم
اتومات بگیر
من فری گرفتم ولی پشیمونم اصلا استفاده نمیشه کار باهاش سخته
من از قدیم بوش داشتم ولی اینجا هر کی گرفته استفادش نشده..چون لباسشویی خودش بیبی واش داره بعد یمدت ادم حساسه بعدش لباسای بچه رو قاطی لباسای خودت میشوری میره..اون اولام انقدر بچه اذیت میکنه که زیاد حوصلت نمیکشه اونو روشن کنی چون یبار باید بشوری یبارم آبکشی کنی
کلا مارک جنرال یه چیز دیگه ست البته ما کولرشو داریم
٣/٥ بگير بهتره
جنرال من دارم عالیه
من فرودلین گرفتم فککنم ۶ کیلویی جنرال مثل اینکه زیاد جالب نیست
من جنرال دارم ولی نمیدونم چند کیلویی
راضی بودم البته بار اول بود استفاده میکردم لباس های نی نی میشستم
فریدولین مارک خوبیه من دیدم دارم هزینه میکنم یکم بیشتر دادم ۳/۵گرفتم
من جنرال گرفتم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.