من دنبالشم ( گزاشتم الویت اخرم ) یا میگیرم یا ن
فریدولین خیلی خوبه ولی گرون🫠 تو سایت اصلی خودش دیدم من قیمتاشو
ژنرال تکنیک هم میگن خوبه
یدونه هم تبلیغات میکنه تو پیام بازرگانی های تلویزیون اونم حدود شش تومن خیلی تبلیغ میکنه نمیدونم خوبه یانه😩
فریدولین گرفتم من
من فریدولین دارم خیلی راضیم
اگه میتونی هزینه کنی اتوماتشو بگیر
اگه نه که معمولیشم خیلی خوب و تمییز میشوره
من میخواستم بگیرم پشیمون شدم نگرفتم کلا، زنداداشم فریدولین داشت گفت اوایل استفاده کرد فقط بعد خیلی استفاده نکرد و با حالت بی بی کر لباسشویی میشوره الان ، میگفت کف روش جمع میشد حتی مایع اگه کمم میریخت و دردسر خیلی داشت
من ی دونه دارم برند ایتالوکسه .اصن استفاده نشد گذاشتم برای فروش (قیمت مناسب و به صرفه)
من فریدولین خریدم راضی ام
مینی واش اتوماتیک نباشه معمولا دردسره و کارش زیاده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.