۷ پاسخ

من دنبالشم ( گزاشتم الویت اخرم ) یا میگیرم یا ن

فریدولین خیلی خوبه ولی گرون🫠 تو سایت اصلی خودش دیدم من قیمتاشو
ژنرال تکنیک هم میگن خوبه
یدونه هم تبلیغات میکنه تو پیام بازرگانی های تلویزیون اونم حدود شش تومن خیلی تبلیغ میکنه نمیدونم خوبه یانه😩

فریدولین گرفتم من

من فریدولین دارم خیلی راضیم
اگه میتونی هزینه کنی اتوماتشو بگیر
اگه نه که معمولیشم خیلی خوب و تمییز میشوره

من میخواستم بگیرم پشیمون شدم نگرفتم کلا، زنداداشم فریدولین داشت گفت اوایل استفاده کرد فقط بعد خیلی استفاده نکرد و با حالت بی بی کر لباسشویی میشوره الان ، میگفت کف روش جمع میشد حتی مایع اگه کمم میریخت و دردسر خیلی داشت

من ی دونه دارم برند ایتالوکسه .اصن استفاده نشد گذاشتم برای فروش (قیمت مناسب و به صرفه)

من فریدولین خریدم راضی ام

مینی واش اتوماتیک نباشه معمولا دردسره و کارش زیاده

سوال های مرتبط

مامان گردو مامان گردو هفته سی‌وششم بارداری
مامان گل گلی 🌸💗 مامان گل گلی 🌸💗 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان یارصاحب الزمان مامان یارصاحب الزمان هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان عسل پسرم👼🏻🩵 مامان عسل پسرم👼🏻🩵 ۱۱ ماهگی
مامان راینا🩷 مامان راینا🩷 ۷ ماهگی