مامانا مینی واش چه مارکی گرفتین ؟ رلضی بودین

۶ پاسخ

همه به من گفتن نگیر استفاده نمیکنی هزینه الکیه

یکی از فامیلامون بیشتر از یکساله فریدولین استفادع میکنه و راضیه

فریدولین
پشیمونم اتومات نخریدم
سخته هی ربع ساعت یبار باید بهش سر بزنی اب خالی و پر کنی با لا سر ش وایسی ک پر شه

فریدولین اتومات
خودم که هنوز استفاده نکردم ولی خواهرم همینو داره عصای دستشه

با تحقیق بین جنرال تکنیک و فریدولین ، فهمیدم قطعات فریدولین خراب میشه و گیر نمیاد . جنرال تکنیک چهارکیلویی خریدم هفته پیش ‌. از لحاظ گیربکس و ساختار سیم پیچیش قوی تره . استفاده نکردم هنوز . گارانتی ام داره .

من فریدولین گرفتم راضیم اما کاش پول داشتم اتومات میگرفتم

سوال های مرتبط

مامان مامان نی نی مامان مامان نی نی ۷ ماهگی
مامان راینا🩷 مامان راینا🩷 ۷ ماهگی
مامان هنا خانم مامان هنا خانم ۴ ماهگی
مامان دخملیم💕🩷🎀🐣 مامان دخملیم💕🩷🎀🐣 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان توپولو مامان توپولو هفته سی‌وششم بارداری
مامان سید کوچولو💙 مامان سید کوچولو💙 ۳ ماهگی
مامان نینی مامان نینی هفته سی‌وششم بارداری