همه به من گفتن نگیر استفاده نمیکنی هزینه الکیه
یکی از فامیلامون بیشتر از یکساله فریدولین استفادع میکنه و راضیه
فریدولین
پشیمونم اتومات نخریدم
سخته هی ربع ساعت یبار باید بهش سر بزنی اب خالی و پر کنی با لا سر ش وایسی ک پر شه
فریدولین اتومات
خودم که هنوز استفاده نکردم ولی خواهرم همینو داره عصای دستشه
با تحقیق بین جنرال تکنیک و فریدولین ، فهمیدم قطعات فریدولین خراب میشه و گیر نمیاد . جنرال تکنیک چهارکیلویی خریدم هفته پیش . از لحاظ گیربکس و ساختار سیم پیچیش قوی تره . استفاده نکردم هنوز . گارانتی ام داره .
من فریدولین گرفتم راضیم اما کاش پول داشتم اتومات میگرفتم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.