سلام
خانما کیا مینی واش دارن ؟ راضی بودین؟ چه مارکی خوبه؟

۳ پاسخ

بادست بشوریم سنگین تریم

من ۷ سال پیش فریدولین گرفتم برای بچه اولم خیلی راضیم کاربردیم هست دوقلو هم خشک کن هم شستشو

من میخواستم بخرم
رفتم نظرات همه رو خوندم پشیمون شدم
خیلییییی وقت گیره مثه لباسشویی نیس
این هی باید بالاسرش باشی🤣🤣🤣
یعنی با دست بشورم سنگین ترم

سوال های مرتبط

مامان گل گلی 🌸💗 مامان گل گلی 🌸💗 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان راینا🩷 مامان راینا🩷 ۷ ماهگی
مامان دخملیم💕🩷🎀🐣 مامان دخملیم💕🩷🎀🐣 هفته چهلم بارداری
مامان توپولو مامان توپولو هفته سی‌وششم بارداری
مامان سید کوچولو💙 مامان سید کوچولو💙 ۴ ماهگی
مامان بیبی مامان بیبی هفته سی‌وهفتم بارداری