بادست بشوریم سنگین تریم
من ۷ سال پیش فریدولین گرفتم برای بچه اولم خیلی راضیم کاربردیم هست دوقلو هم خشک کن هم شستشو
من میخواستم بخرم
رفتم نظرات همه رو خوندم پشیمون شدم
خیلییییی وقت گیره مثه لباسشویی نیس
این هی باید بالاسرش باشی🤣🤣🤣
یعنی با دست بشورم سنگین ترم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.