من گرفتم جنرال تکنیک البته مامانم یهو رفت گرفت به من بود نمیگرفتم
آدم لباس بچه رو ک نمیزاره تلمبار بشه بشوره یه تیکس با دست میشه شست
من تز گرفتم ولی استفاده نکردم.فرودلین هم مارک خوبیه
میگن اتوماتاش بدرد بخوره من ک دوقلو دارم اصن نیازم نمیشه
نمیخرم چون لباسشوییم جدید ترین مدل حالت شستشو همه جوره داره کلی پول دادیم جاش دیگ اینو نمیخرم
فریدلین گرفتم ولی هنوز استفادهاش نکردم
مادرلی خریدم استفاده نکردم هنوز
من نخریدم به نظرم به درد نخوره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.