مامانایی ک مینی واش گرفتین
بیاید بگید چجوره چ مارکی راضی اید ؟؟!🙏🏻

تصویر
۱۸ پاسخ

من مادر شوهرم یدونه داشت قدیمی خیلی از کارش راضی بود منم با زبون بچه رفتم تو کارش ازش گرفتمش 😁😈

فریدولن دستی گرفتم راضی هستم فقط یکم اینکه باید هی آب خالی و پر کنی سخته ولی تمیز میشوره

من فریدولین اتوماتیک خریدم خداروشکر راضی ام خیلی خوبه

من فریدولین دوقلو گرفتم ولی هنوز استفاده نکردم

جنرال تکنیک گرفتم دو قلو اینجا گفتن خیلی خوبه هنوز استفاده نکردم‌

من عین همینو دارم ولی ۱۲ کیلویی پاکشوما

قیمتش چنده همین مارک ک میگید

مینی واش تز خریدم ،چون مادربزرگم قبلا خریده بود شستشوش رو دیدم واقعا تمیز می‌شست من همون مارک رو‌ سفارش دادم ،تو ای فیلم هم قبلا تبلیغشو میکرد

من واسه جوجه فریدولین خریدم تعریفشو خیلی شنیده بودم.

واقعا لازمه ولی سعی کن تمام اتومات بگیری

من فریدولین اتومات گرفتم خیلیا راضی بودن

چقد خریدی ؟ چند کیلوییه؟

فریدولین اتومات گرفتم ۳ سال پیش ، عالی و بسیار تمیز هم میشوره

فریدولین کارخونش تو قمه سمت بهشت معصومه
از خود سایتش خرید کنی بدون واسطه هست
خیلی کاربرد داره و عصای دستت میشه
حتما دوقلو بخر

فریدولین خیلی خوبه تمیز میشوره ۳ساله دستمه

لباسشویی من همینه ازش خیلی راضیم

عهه دقیقا همینه که تو عکسه😀

دوستم از فریدولین اتومات راضی بود

سوال های مرتبط

مامان گل گلی 🌸💗 مامان گل گلی 🌸💗 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان ❤️آیهان❤️ مامان ❤️آیهان❤️ ۱۱ ماهگی
مامان ⊰❂ 𝐀𝐑𝐘𝐀 ❂⊱ مامان ⊰❂ 𝐀𝐑𝐘𝐀 ❂⊱ ۴ ماهگی