مامانای عزیز مینی واش میلاد بهتره یا فریدولین؟
میلادو گفت۸/۵ خوبه؟

۸ پاسخ

من فریدولین دارم خیلی راضی ام سه ساله دارم استفاده میکنم .

من فریدولین تخم مرغی دارم
بینظیره

من فریدولین داشتم راضی بودم

منم فریدولین خریدم

من فریدولین دارم ولی هنوز استفاده نکردم

من فریدولین خریدم

من فریدولین گرفتم یه بار آزمایشی تا الان استفاده کردم
این مدلی که من دارم باید واسه خشک کردن لباس ها خودت لباسا رو با دست خارج کنی بذاری تو سبد دوباره خودت آب بریزی داخلش . کلا باید بالاسرش وایسی . من اگه میدونستم اینطوریه نمیگرفتم
اگه تو بازار اتوماتیکش هست بگیر

عزیزم اگه دوست داری عضو یه گروه کوچیک خودمونی همسن های خودت باشی به این آیدی تو بله پیام بده که عضو بشی
@shabnam405
این آیدی رو تو شخصی خودت تو بله بزن و سند کن تا به صورت لینک در بیاد و بهم پیام بده❤️

فریدولین چقد
من شنیدم فریدولین خوبه

سوال های مرتبط

مامان گردو مامان گردو هفته سی‌وششم بارداری
مامان گومبولو مامان گومبولو هفته سی‌ونهم بارداری
مامان پناه کوچولو🩰🎀 مامان پناه کوچولو🩰🎀 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان یارصاحب الزمان مامان یارصاحب الزمان هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان قند عسل💙 مامان قند عسل💙 هفته بیست‌وهشتم بارداری