من فریدولین دارم خیلی راضی ام سه ساله دارم استفاده میکنم .
من فریدولین تخم مرغی دارم
بینظیره
من فریدولین داشتم راضی بودم
منم فریدولین خریدم
من فریدولین دارم ولی هنوز استفاده نکردم
من فریدولین خریدم
من فریدولین گرفتم یه بار آزمایشی تا الان استفاده کردم
این مدلی که من دارم باید واسه خشک کردن لباس ها خودت لباسا رو با دست خارج کنی بذاری تو سبد دوباره خودت آب بریزی داخلش . کلا باید بالاسرش وایسی . من اگه میدونستم اینطوریه نمیگرفتم
اگه تو بازار اتوماتیکش هست بگیر
عزیزم اگه دوست داری عضو یه گروه کوچیک خودمونی همسن های خودت باشی به این آیدی تو بله پیام بده که عضو بشی
@shabnam405
این آیدی رو تو شخصی خودت تو بله بزن و سند کن تا به صورت لینک در بیاد و بهم پیام بده❤️
فریدولین چقد
من شنیدم فریدولین خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.