مینی واش استفاده میشه واقعا؟ من دودلم نمیدونم بخرم یا نه
من ۱۹ هفته بودم از عبدالرزاق خریدم ۵ احتمالا الان ۷ شده
من قیمت کردم ۶/۵
3کیلویی ۴۸۰۰خریدیم
چن روز پیش ۳.۵ پرسیدم ۱۱تومن گف😪
من ناسیانول خریدم قیمت خرید قبل ۴۲۰۰
ولی الان حداقل ۸,۹تومن هست مارک فریدولین نمیدونم
اصفهان ۲.۵میگه۸میایون نمیدونم بخرم یا نه
هشت میلیون یکماه پیش خریدم
واقعا منم خاستم بگیرم ولی جاشو ندارم بزارم، گفتم اگر استفاده میشه از این کوچیکا بگیرم
نظر بدید کسی که تجربه داره و خریده، بدردش خورده؟
من آی گه کادو گرفتم خیلی بکار میاد
من گرفتم ۵٫۵
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.