من دارم ۲ سال پیش خریدم راضیم ازش
کار کردن باهاش خیلی اسونه
دوتا دکمه چرخون دارع
یکی که تایمره
یکی هم دکمه که روش نوشته واش یعنی شست و شو
یکی هم نوشته اسپین یعنی خشک کن
مرحله اول لباسا رو میندازی توش مایع میریزی
اب هم به اندازه میریزی
بعد دکمه رو میچرخونی روی واش
و بعد دکمه دیگه رو میچرخونه رو هرچند دقیقه که میخوای میشوره
وقتی شستنش تموم شد دکمه چرخون رو خاموش میکنی
لباسارو درمیاری آب میکشی با دست کامل بعد آب لباسشویی رو تخلیه میکنی فقط کافیه اون شلنگرو بندازی رو زمین (من تو حموم استفاده میکنم راحتم)
بعد یک سبدی هست اونو جا میندازی داخل مطمئن شو جا افتاده بعد لباسا رو بنداز داخل سبد درشم ببند
بعد روی لباسا آب یکم بریز
بعد دکمه چرخون رو بزار رو اسپین
و دکمه چرخون دیگه رو بزار روی ۴ یا ۵ دیقه
بعد خشک میکنه کامل
فقط چون موقع خشک کن لباسشویی سبکه ممکنه خیلی تکون بخوره بهتره با دست نگه داری
من قبل عید تمام اتوماتیکشو گرفتم 15 اما هنوز بازش نکردم ببینم کار باهاش چطوریه
با اجازه مامان گل قشنگم 😘😘
سلام و عرض ادب باربری و اثاث کشی منزل سالم بار
*بیش از 15 سال سابقه کار
*با کمترین هزینه و صددرصد ضمانتی
*تمام نقاط مشهد و اطراف مشهد
*با انواع ماشین های مسقف و پتو دار ،ضربه گیر
*بسته بندی وجابه جایی
09107289285
من گرفتم ولی استفاده نکردم.اینه.
۸ میلیون شده
من قبل عید گرفتم 3900 ولی 4800هم میدادن تو مغازه ها
اینترنتی خریدم
کارش راحته ازین دستیا من گرفتم لمسی نیس
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.