۴ پاسخ

والا من مارک فریدولین استفادع کردم راضی نبودم اصلا لک هارو از رو لباس نوزاد برنمیدارن فقط هم میزنه و تمام ولی اگ لباسشوییت قدیمیا نیست یه گزینه به اسم بیبی واش یا بیبی کاری چیزی داره مخصوص شستشو لباس نوزاده نیازنیست بگیری دیگه

پنج تومنه فک کنم کم و زیاد تر شاید
من پارسال مارک ناسیونال خریدم پنج تومن عالیه ، لباسای خودمو توش میشستم کامل ولی الان برش داشتم برای بچم خیلی خوب و سبک و عالی ،البته مال من دو قلو بود راحت بود

اگه خونت جا نداره نگیر لاندری نداری نگیر

عالیه

سوال های مرتبط

مامان رنگین کمون💞 مامان رنگین کمون💞 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان مامان پسته❤️ مامان مامان پسته❤️ ۴ ماهگی
مامان گومبولو مامان گومبولو هفته سی‌ونهم بارداری
مامان هانا و هلما مامان هانا و هلما ۸ ماهگی
مامان شکوفه سیب🌸 مامان شکوفه سیب🌸 هفته سی‌ویکم بارداری