خیلی.
خیلی استفاده میشه چون لباسهای بچه بهتره جدا شسته بشن و با پودرصابون که خوب تمییز بشن اما پودرصابون رو نمیشه تو ماشین لباسشویی ریخت
نه اصلا
اخه باید هی دربیاری بزاری توش
ابشو جدا خالی کنی
همونو لباسای بچه که جمع شد جدا میریزی تو لباسشویی
دکتر به من گفت هیچ ایرادی نداره
عالیه ،من مینی واش فریدولین دو قلو خریدم خیلی تمیز میشوره عصای دستمه ،همین مارک اتوماتیکشم هست زن برادرم داره خیلی راضیه من بودجم در حد دوقلو بود ک هزار بار ارزش خرید داره
به نظر من اصلا ارزشو نداره مگه لباس بچه چقدر که ادم تو دستش میشوره به جای اون یه چیز دیگه گرفتم
نه واجب میست
ببین باید صبر کنی چن تا بشه باهم بشوری
مثلا من حوصلم نمیشه خو خودم با دست میشورم زیادم باشه لباسشویی جرم گیری میکنم میشورم
اصلا نخر پشیمون میشی
واسه من نشد با دست میشستم اوایل بعدشم جدا میزاشتم تو لباسشویی
بله
بله خیلی
بعلههههههه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.