خانما مینی واش لازم میشه ؟کسی دااره؟

۷ پاسخ

واقعا اونقدر استفاده نميشه ك ادم بهواد هزينه كنه

من که نمیخرم بنظرم ارزش نداره
همون پولشو یک چیز بهتر و بدردبخور ار میخرم

بنظرم ارزش نداره گلی

بنظرم پول اونو بدی یه چیز درست درمون بگیری خوبع

اره خیلیییی خوبه
من فقط با مینی واش میشورم لباسای بچه رو
لباسشویی بزرگا اصلا تمیز نمیکنن لباس بچه رو چرک مرد میشه و لک هاش پاک نمیشه
من اولش نگرفته بودم بعد چند ماه دیدیم خیلی احتیاج میشه رفتم خریدم

تا یکسال ونیم اول خوبه استفاده کنی بعدش برات راحت تره بندازی تو ماشین خودتون ولی انداختیم تو ماشین خودتون با لباسای تو خونه ایتون بنداز لباسای بیرون هرچی باشه کثیف تره

اره خیلی خوبه

اگه بودجه شو داری بخر آره خوبه ولی اگه میخوای اقتصادی سیسمونی بخری میتونی حذفش کنی با ماشین خودتون بشوری لباساشو

سوال های مرتبط

مامان مسیحا اِرمیا مامان مسیحا اِرمیا ۲ ماهگی
مامان کوچولو مامان کوچولو روزهای ابتدایی تولد
مامان تربچه🍬 مامان تربچه🍬 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان کلوچه مامان کلوچه ۱ ماهگی
مامان ارشاد مامان ارشاد ۵ ماهگی
مامان توت‌فرنگی🎀🍓 مامان توت‌فرنگی🎀🍓 ۹ ماهگی
مامان حامی🩵 مامان حامی🩵 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان فندقی مامان فندقی هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان دو دسته گل مامان دو دسته گل ۶ ماهگی
مامان جان مامان جان هفته سی‌ودوم بارداری