خانما کسی مینی واش داره چه مارکی؟و چ قیمت

۶ پاسخ

فریدولین ۳ کیلویی حدود ۵تومن

اگه اتومات باشه خیلی بهتره
مال من دوقلوء واقعا وقت گیره

من میلاد خریدم

واقعا لازمه بخریم من برای خریدش دو دلم؟

میلاد بهترین مارک هس..خودم خریدم

من خریدم گلم فریدولین تعریفش روزیاد شنیده بودم همونم خریدم ۵تومن

سوال های مرتبط

مامان ارشاد مامان ارشاد ۵ ماهگی
مامان مامان نی نی مامان مامان نی نی ۷ ماهگی
مامان دلاناجون مامان دلاناجون هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان فاطیما و تودلی مامان فاطیما و تودلی هفته سی‌وسوم بارداری
مامان جوجو💙💙💙 مامان جوجو💙💙💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان سید کوچولو💙 مامان سید کوچولو💙 ۳ ماهگی
مامان طاها وآرن🩵🩵💕 مامان طاها وآرن🩵🩵💕 روزهای ابتدایی تولد
مامان 🌻...baby....🌻 مامان 🌻...baby....🌻 هفته سی‌ام بارداری