ماملنای عزیز مینی واش چ مارکی و چندلیتری خوبه؟

۶ پاسخ

من فریدولین گرفتم خوبه ولی اصلا کاربرد نداره حقیقتا...من دوسه دفعه استفاده کردم گذاشتم انباری
اونم زوری و الکی ...همونم میشد با ماشین شست

اینه عزیزم

تصویر

من فریدولین ۳.۸ کیلو اتومات خریدم ولی هنوز استفاده نکردم
اما از قبل خیلی تعریفش میکردن و تو بازار اتومات فقط همین بود

اصلا مینی واش واقعا یه چیز بدرد نخوره من گرفتم یکی دوبار استفاده کردم دیدم ب درد نمیخوره همونطور مونده تو کارتن

الان تو بازار جنرال تکنیک و فریدولین هست
دوتاشونم تقریبا به یه اندازه خوبن
دیگه کمتر از 3.5 یا4 نگیر اگر دو قلو بگیری که خیلی عالیه
من خیلی سوال کردم همه گفتن یا نگیر یا دو قلو

من فریدولین گرفتم ۳.۵ لیتری

سوال های مرتبط

مامان فاطیما و تودلی مامان فاطیما و تودلی هفته سی‌وسوم بارداری
مامان ارشاد مامان ارشاد ۵ ماهگی
مامان مسیحا اِرمیا مامان مسیحا اِرمیا ۲ ماهگی
مامان طاها وآرن🩵🩵💕 مامان طاها وآرن🩵🩵💕 روزهای ابتدایی تولد
مامان 🌻...baby....🌻 مامان 🌻...baby....🌻 هفته سی‌ام بارداری
مامان نی نی💙💓💝 مامان نی نی💙💓💝 هفته بیست‌ونهم بارداری