من فریدولین گرفتم خوبه ولی اصلا کاربرد نداره حقیقتا...من دوسه دفعه استفاده کردم گذاشتم انباری
اونم زوری و الکی ...همونم میشد با ماشین شست
اینه عزیزم
من فریدولین ۳.۸ کیلو اتومات خریدم ولی هنوز استفاده نکردم
اما از قبل خیلی تعریفش میکردن و تو بازار اتومات فقط همین بود
اصلا مینی واش واقعا یه چیز بدرد نخوره من گرفتم یکی دوبار استفاده کردم دیدم ب درد نمیخوره همونطور مونده تو کارتن
الان تو بازار جنرال تکنیک و فریدولین هست
دوتاشونم تقریبا به یه اندازه خوبن
دیگه کمتر از 3.5 یا4 نگیر اگر دو قلو بگیری که خیلی عالیه
من خیلی سوال کردم همه گفتن یا نگیر یا دو قلو
من فریدولین گرفتم ۳.۵ لیتری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.