خانما شما مینی واش برا سیسمونی گرفتین چه مارکی خوبه ؟

۳ پاسخ

اره من جنرال تکنیک گرفتم‌
فریدولین هم عالیه

من نگرفتم، مامانم واسه خودش گرفته بود لباس زیر بشوره خوشم نیومد خیلی دنگ و فنگ داره، ولی بازم دو دلم نمیدونم لباسای بچه رو چیکار کنم

اره من شیائومی خریدم

سوال های مرتبط

مامان طاها وآرن🩵🩵💕 مامان طاها وآرن🩵🩵💕 روزهای ابتدایی تولد
مامان جان مامان جان هفته سی‌ودوم بارداری
مامان دلاناجون مامان دلاناجون هفته بیست‌وهشتم بارداری