خانما به نظرتون مینی واش چه مارکی بهتره

۴ پاسخ

فریدولین. ده ساله ماشین لباسشویی ندارم حتی زیرسفره هم باهاش شستم. لباسای خودمونم شستم. عالی خیلی عالی

مال من فریدولینه راضی ام

فریدولین

منم دنبال مینی واش خوبم

سوال های مرتبط

مامان نی نی💙💓💝 مامان نی نی💙💓💝 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان طاها وآرن🩵🩵💕 مامان طاها وآرن🩵🩵💕 روزهای ابتدایی تولد
مامان 🌻...baby....🌻 مامان 🌻...baby....🌻 هفته سی‌ویکم بارداری